
Global Bilgi’nin geliştirdiği “Konuşma Tanıma Sistemi”, sesli işlemlerin ilk defa ödeme hizmetlerinde kullanılmasını sağlıyor.
Bu sistem sayesinde Turkcell müşterileri, müşteri temsilcisine bağlanmadan kontör yükleyebilecek.
Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi, Turkcell müşterilerinin hayatına hız katacak yeni bir hizmet geliştirdi.
“Konuşma Tanıma Sistemi” sayesinde Turkcell müşterileri, 8035 numarasını arayarak, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın ve sadece konuşarak kendi hatlarına ya da sevdiklerine kredi kartı ile kontör yükleyebilecekler.
Sesli işlem sistemlerinin ödeme hizmetlerinde ilk kez kullanılmasını sağlayan sistem, 7 gün 24 saat hizmet verecek.
Turkcell müşterilerinin mevcutta kullandığı, 8035 hattı ile aboneler müşteri temsilcisine bağlanarak kendi hatlarına veya istedikleri telefon hattına, kredi kartı ile kontör yükleyebiliyorlar. Konuşma tanıma ile Turkcell müşterileri, 8035’i aradığında mesaj ile yönlendirilerek, müşteri temsilcisine bağlanmadan, konuşarak işlemlerini daha hızlı bir şekilde yapabilecekler. Uygulama için herhangi bir ücretlendirme yapılmayacak.
Konu ile ilgili bir açıklama yapan Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Barış Fındık “Dünya genelinde çağrı merkezlerinin gelişimine baktığımızda; öncelikle sadece müşteri taleplerinin kaydedildiği veya cevaplandığı basit sistemlerin, müşteri segmentine göre akıllı yönlendirme yapan sistemlere dönüştüğünü görüyoruz. Bilgi Teknolojileri departmanımızın liderliğinde geliştirilen “Konuşma Tanıma Sistemi” de böyle çalışmanın ürünüdür. Yeni teknolojileri sunarak, müşterilerimizin yaşamlarına hız ve değer katmaya devam edeceğiz” dedi.
0 yorum:
Yorum Gönder