Reklamverenler için Google AdWords
Google, nitelikli bir hedef kitleye mümkün olduğunca etkili bir şekilde ulaşmak isteyen reklamverenler için AdWords programını tasarlamıştır. Reklamverenler kendi hedef anahtar kelimelerini seçer ve sadece müşteriler reklamlarının üzerine tıkladığında ödeme yapar. Önceden büyük bir ödeme yapmaya gerek kalmadan reklam metnini oluşturmak ve çevrimiçi reklam programı hesaplarını yönetmek oldukça kolaydır. Yalnızca beş dakika ve bir kredi kartı yeterlidir. Reklamlar, America Online'dan Washington Post'a kadar binlerce site dahil olmak üzere Google'ın giderek büyüyen ortaklar listesinde görünür ve ilgili arama ve içerik sayfalarını hedef alır.
Google'ın deneyimli satış ve müşteri hizmetleri ekibi, büyük reklamverenlerimiz için kampanyaları en uygun hale getirmektedir. AdWords uzmanlarından oluşan ekibimiz, uygun anahtar kelimeleri seçmek ve reklam metnini oluşturmak için reklamverenlerle birlikte çalışmakta ve ardından anahtar kelimeleri harmanlayarak ve daha etkili olanları temel alacak şekilde metni yeniden yazarak zaman içinde performansını artırmak amacıyla kampanyayı dikkatli bir şekilde izlemektedir. Reklamverenin seçebileceği anahtar kelime sayısında herhangi bir sınırlama yoktur ve her anahtar kelime farklı bir reklam metni uygulaması ile eşleştirilebilir. Son zamanlarda reklamverenler arasında Amazon, Cisco Systems ve Staples yer almaktadır.
Kampanyaların hassas bir şekilde ayarlanabilmesini sağlamak amacıyla Google, reklamverenlerine eksiksiz bir raporlama hizmeti ve hangi bileşenlerin en iyi verimi sağladığı hakkında gerçek zamanlı bilgiler sunmaktadır. Reklamverenler, kampanyalarını belirli coğrafyalara veya dillere göre ayarlayarak verimliliği daha da artırabilirler.
Re: TE request
-
Hi Purchasing,
Good day!
HARD FIND ELECTRONICS TECH Ltd. is a professional distributor for
electronic components and worked in the area more than 10ye...
0 yorum:
Yorum Gönder