Weeble Tools - Teknoloji, Bilim, Haber Blogu

WeebleTools Olarak Türkiye'nin En İyi 8. Teknoloji Blogu Olarak Hizmetinizdeyiz.

19 Haziran 2009 Cuma

Felsefemiz

Asla en iyiyle yetinme
"Mükemmel arama motoru, ne söylediğinizi eksiksiz olarak anlayacak ve tam olarak istediğiniz sonucu size sunacaktır." diyor Google’ın kurucu üyesi Larry Page. Bugünün arama teknolojisinin durumu göz önüne alındığında bu, gerçekleştirilmesi için araştırma, geliştirme ve yenilik gerektiren kapsamlı bir vizyon. Google bu yolda öncü olma konusunda kararlı. Google dünyanın lider arama teknolojisi şirketi olarak kabul edilse de amacı, bilgi arayan herkese; ister Boston’da bir masada çalışıyor olsunlar, ister Bonn'da bir arabada trafikte ilerliyor veya Bangkok’ta sokakta dolaşıyor olsunlar, daha yüksek düzeyde bir hizmet sağlamaktır.

Bu bağlamda Google kararlı bir tavırla her yerden erişilebilen hızlı, doğru ve kullanımı kolay bir arama hizmeti sağlamak için yenilikçi anlayışını sürdürmüş ve mevcut teknolojinin sınırlarını zorlamıştır. Google’ı tam olarak anlayabilmek için, bireylerin, şirketlerin ve teknoloji uzmanlarının İnternet’e bakışının yeniden tanımlanmasında Google’ın katkılarının tümünü anlamak faydalı olabilir.

Google’ın doğru olduğunu fark ettiği on şey
1. Kullanıcıya odaklan, gerisi kendiliğinden gelecektir.

Kuruluşundan bu yana Google, daima mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sağlamaya odaklanmıştır. Birçok şirket müşterilerini ön planda tuttuğunu iddia etse de çoğu, borsadaki hisselerinin değerini arttırabilmek için bundan feragat etmekten kendini alamamaktadır. Google, siteye gelen kullanıcılara yarar sağlamayan her değişikliği kararlı bir şekilde reddetmiştir:

Arayüz anlaşılır ve basittir.
Sayfalar anında yüklenir.
Arama sonuçlarına yönelik yerleştirmeler asla kimseye satılmamaktadır.
Sitedeki reklamlar, konuyla alakalı içerik sunmalı, dikkati dağıtmamalıdır.
Kullanıcının ilgi alanlarını daima en ön planda tutan Google, web üzerindeki en sağdık kullanıcı kitlesine sahiptir. Bu büyüme TV reklam kampanyalarıyla değil, bir memnun kullanıcıdan diğerine giden geribildirimle sağlanmıştır.

2. Tek bir işi gerçekten iyi yapmak en iyisidir.

Google arama yapar. Özel olarak arama ile ilgili sorunları çözmeye odaklanan dünyanın en büyük araştırma ekiplerinden biriyle çalışmanın avantajıyla, hangi konuda iyi olduğumuzu ve bunu nasıl geliştirebileceğimizi biliyoruz. Zorlu sorunların üzerinden defalarca geçerek, karmaşık sorunları çözmeyi ve milyonlarca kullanıcı için bilgiye ulaşmayı hızlı ve sorunsuz bir deneyim haline getirme konusunda zaten web’in en iyisi olarak kabul edilen bir hizmeti sürekli olarak geliştirmeyi başardık. Kendimizi arama işlemini geliştirmeye adamamız, öğrendiklerimizi Gmail, Google Desktop ve Google Maps’i de içeren yeni ürünlerde uygulamamıza olanak sağladı. Aramayı daha iyi hale getirmenin yanı sıra yeni ürünler* geliştirmeye devam ederken, aramanın gücünü önceden keşfedilmemiş alanlara taşımayı ve kullanıcıların günlük hayatlarında sürekli genişleyen bilgi denizinin daha büyük bir bölümüne erişebilmelerini ve daha büyük bir bölümünü kullanabilmelerini umuyoruz.

3. Hızlı yavaştan daha iyidir.

Google anında memnuniyete inanmaktadır. Aradığınız yanıtı şimdi bulmak istiyorsunuz. Buna nasıl karşı çıkabiliriz? Google büyük olasılıkla, daimi amacı kullanıcılarının web sitesini en kısa sürede terk etmesi olan tek şirkettir. Gerek duyulmayan her biti ve baytı sayfalarından kaldırmaya ve sunucu ortamının verimliliğini artırmaya takıntı düzeyinde odaklanan Google, defalarca kendi hız rekorlarını kırmıştır. Diğer şirketler, büyük sunucuları dev veri miktarlarını işlemenin en hızlı yolu olarak görüyordu. Google, ağ bağlantılı bilgisayarların daha hızlı olduğu keşfetti. Diğerleri arama algoritmaları tarafından dayatılan belirli hız limitlerini kabul ederken, Google limit diye bir şeyin var olmadığını kanıtlayan yeni algoritmalar yazdı. Google tüm işlemlerin daha da hızlanması için çalışmaya devam ediyor.

4. Web’de demokrasi işe yarıyor.

Google’ın iyi işlemesinin nedeni, hangi sitelerin değerli içerik sunduğunu belirlemek için web sitelerine içerik gönderen milyonlarca kullanıcıyı temel alıyor olmasıdır. Bir grup editörü veya yalnızca belirli terimlerin görünme sıklığını temel almak yerine Google, her web sayfasını PageRank™ adını verdiği yepyeni bir teknik kullanarak sıralıyor. PageRank bir web sayfasına bağlantı veren tüm siteleri değerlendiriyor ve bu sitelere, kısmen kendilerine bağlantı veren siteleri temel alarak bir değer atıyor. Google, Web’in tam yapısını analiz ederek hangi sitelerin sundukları bilgilerle ilgilenen kişilerce en iyi bilgi kaynağı olarak "oylandığını" belirleyebiliyor. Her yeni site farklı bir bilgi noktasını ve sayılacak bir fazla oyu temsil ettiği için bu teknik, web’in genişledikçe daha iyi hale gelmesini sağlıyor.

5. Bir yanıta ihtiyaç duymak için masanızda olmanız gerekmez.

İçinde yaşadığımız dünya gitgide daha hareketli bir hal alıyor ve belirli bir konuma takılıp kalmayı istemiyor. İster PDA’leri, ister kablosuz telefonları, isterse arabaları aracılığıyla olsun, insanlar bilginin kendilerine gelmesini istiyor. Google’ın bu alandaki yenilikleri arasında, web uyumlu bir cep telefonundan veri bulmak için gerekli olan tuşa basma sayısını azaltan Google Numara Araması ve HTML diliyle yazılmış sayfaları telefon tarayıcılarında okunabilen bir biçime dönüştüren bir anında çeviri sistemi bulunmaktadır. Bu sistem, kullanılmadığı takdirde Avuçiçi PDA’ler ve Japon yapımı i-mode, J-Sky ve EZWeb cihazları gibi cihazlar tarafından görüntülenemeyecek olan milyarlarca sayfayı açarak bu cihazlarda görüntülemeyi olanaklı kılıyor. Aramanın hangi ortamda kullanıcıların aradıkları bilgiye ulaşmasına yardımcı olma olasılığı varsa, Google o yöndeki yeni teknolojilere öncülük etmekte ve yeni çözümler sunmaktadır.

6. Kötülük yapmadan da para kazanabilirsiniz.

Google ticari bir kurumdur. Şirketin elde ettiği kazanç, arama teknolojisinin şirketlere sunulmasıyla ve Google’ın yanı sıra web üzerindeki diğer sitelerde görüntülenen reklamların satışından sağlanır. Ancak Google’da hiç reklam görmemiş olabilirsiniz. Bunun nedeni Google’ın, görüntülendikleri sonuç sayfasıyla ilgili olmadıkları takdirde reklamların sonuç sayfalarında görüntülenmesine izin vermemesidir. Bu nedenle, yalnızca belirli aramalar sonuçların üzerinde veya sağ tarafında sponsor bağlantıları görüntüler. Google reklamların, aradığınız konuyla ilgili oldukları takdirde faydalı bilgiler sağlayabileceğine inanıyor.

Ayrıca Google, reklamların göz alıcı olmadan da etkili olabileceğini kanıtlamıştır. Google, ulaşmak istediğiniz içeriği görmenizi engellediği için açılır pencere reklamlarını kabul etmez. Reklamları okuyan kişiyle ilgili olan metin reklamların (AdWords), rastgele görüntülenen reklamlardan çok daha yüksek tıklanma oranlarına sahip olduğunu tespit ettik. Tıklanma oranları reklamların kullanıcıların ilgi alanlarıyla bağlantılı olduğunu gösterdiği için, Google’ın maksimizasyon ekibi bir kampanya süresince tıklanma oranlarını yükseltmek amacıyla reklamverenlerle birlikte çalışmaktadır. Büyük veya küçük bir oluşum olmalarından bağımsız olarak tüm reklamverenler, ister kendi kendilerine hazırlayabilecekleri reklam programlarımızla, ister bir Google reklam temsilcisinin yardımıyla bu yüksek düzeyde hedefe odaklı reklam olanağından faydalanabilir.

Google’da verilen reklamlar her zaman açıkça "Sponsor Bağlantısı" olarak tanımlanmıştır. Arama sonuçlarının doğruluğu konusunda taviz vermemek Google’ın temel değerlerinden biridir. Ortaklarımızı arama sonuçlarında daha yüksek sıralara yerleştirmek için asla sıralamaları değiştirmeyiz. Kimsenin PageRank’de daha yüksek bir sıra satın alma olanağı yoktur. Kullanıcılarımızın Google’ın objektifliğine güvendiğini biliyoruz ve kısa dönemde kar sağlayacak hiçbir kazanç bu güvenin yıkılmasını meşrulaştıramaz.

Binlerce reklamveren, ürünlerini tanımak amacıyla Google AdWords programınızı kullanıyor. AdWords’ün kendi kategorisindeki en büyük program olduğunu düşünüyoruz. Ayrıca binlerce web sitesi yöneticisi, sitelerindeki içerikle ilgili reklamlar yayınlayarak kazanç elde etme imkanlarını iyileştirmek ve kullanıcılarının deneyimlerini artırmak için Google AdSense programını kullanmanın avantajını yaşıyor.

7. Daha fazla bilgi daima bulunmayı bekler.

Google diğer arama şirketlerine kıyasla İnternet üzerinde daha fazla HTML sayfası dizinledikten sonra, mühendislerimiz aynı kolaylıkla erişilemeyen bilgilere odaklandılar. Bu bilgilere erişim sağlamak bazen bir telefon numarası ve adres rehberi veya bir şirket dizini gibi yeni veri tabanları eklemek kadar kolaydı. Diğer çalışmalar, milyarca resim arasında arama yapma olanağını ekleme veya orijinal olarak PDF dosyası biçiminde oluşturulan sayfaları görüntülemeyi sağlayan bir yöntem gibi daha fazla yaratıcılık gerektiriyordu. PDF sonuçlarının gördüğü ilgi bizi Microsoft Word, Excel ve PowerPoint gibi bir düzine biçimde oluşturulan belgeleri de ekleyerek aranabilecek dosya türleri listesini genişletmeye yöneltti. Google, kablosuz kullanıcıları için HTML biçimli dosyaları mobil cihazlar tarafından okunabilecek bir biçime dönüştüren benzersiz bir yöntem geliştirdi. Google’ın araştırmacıları, dünyadaki bilgilerin tümünü yanıt arayan kullanıcılara sunmanın yeni yollarını araştırmaya devam ediyor; bu nedenle bu listenin burada sona ereceğini düşünmüyoruz.

8. Bilgiye duyulan ihtiyaç tüm sınırları aşar.


Google’ın merkezi California’da olsa da, amacımız tüm dünyadaki kullanıcılar için bilgiye ulaşmayı kolaylaştırmaktır. Bu nedenle dünyanın farklı yerlerinde ofislerimiz bulunmaktadır. Bu bağlamda çok sayıda İnternet etki alanına sahibiz ve arama sonuçlarımızın yarısından fazlasını ABD dışında yaşayan kullanıcılarımıza sunuyoruz. Google arama sonuçları, kullanıcının tercihine bağlı olarak 35’ten fazla dilde hazırlanmış web sayfasıyla sınırlandırılabilir. Ayrıca, ana dillerinden bağımsız olarak kullanıcılara istedikleri içeriği sağlamak amacıyla çeviri özelliği sunuyoruz. İngilizce arama yapmak istemeyen kullanıcılar ise Google’ın 100’den fazla dil ile özelleştirilebilen arayüzünden faydalanabiliyor. Yeni dillerin eklenme işlemini hızlandırmak amacıyla Google, gönüllülere Google.com web sitesinden ulaşılabilen otomatik araçla çeviri sürecine katkıda bulunma olanağı sağlıyor. Bu süreç, dünyanın en ücra köşelerindeki kullanıcılara kadar ulaştırdığımız hizmetin çeşitliliğini ve kalitesini önemli ölçüde artırdı.


9. Takım elbise giymeden de ciddi olunabilir.

Google’ın kurucuları, şirketin asıl odak noktasının arama olduğunu zaman zaman dile getirmiştir. Şirketi, işin belirli zorluklar içermesi ve bu zorlukların eğlenceli olması fikrini temel alarak kurmuşlardır. Bu bağlamda, Google’ın anlayışı herhangi bir Amerikan şirketine benzemez. Bunun nedeni, her ortamda mutlaka bulunan lava lambaları ve plastik toplar ya da şirketin şef aşçısının Grateful Dead grubu için aşçılık yapmış olması değildir. Google, konu çevrimiçi hizmet olduğunda nasıl önceliği kullanıcılara veriyorsa, Google Inc. de konu Googleplex merkezinde günlük hayat olduğunda önceliği çalışanlarına veriyor. Ekip başarılarının ve bireysel başarıların takdir görmesi, şirketin genel başarısına katkıda bulunan en önemli etmenlerdir. Fikirler zaman zaman yorucu olabilen bir hevesle paylaşılır, test edilir ve uygulamaya koyulur. Diğer şirketlerde saatler sürecek toplantılar genellikle, öğle yemeği kuyruğundaki konuşmalardan biraz daha uzun sürer ve kodları yazanlarla maaşları ödeyenler arasında yalnızca birkaç duvar vardır. İletişimin yüksek olduğu bu ortam, milyonlarca kişinin Google arama sonuçlarına güvendiği gerçeğiyle pekişen üretkenliği ve ekip mantığını teşvik eder. Fark yaratmayı seven bir grup insana gereken araçları verirseniz, fark yaratacaklarından emin olabilirsiniz.

10. Harika yeterince iyi değildir.

Daima beklenenden fazlasını ver. Google, en iyi olmayı bir sonuç değil, başlangıç olarak görüyor. Yenilik ve yinelemeden faydalanarak Google, iyi işleyen bir yapıyı alıp beklenmedik yollarla daha iyi hale getiriyor. Düzgün yazılmış kelimelerle başarılı arama sonuçları elde edilebiliyor, peki ya yazım hataları? Bir mühendisimiz bu konuda bir şey yapılması gerektiğini fark etti ve adeta kullanıcının düşüncelerini okuyan bir yazım denetleyicisi geliştirdi. WAP telefonunda arama yapmak çok mu uzun sürüyor? Kablosuz hizmet ekibimiz, normalde harf başına üç olan tuşa basma sayısını bire indirmek için Google Numara Araması’nı geliştirdi. Milyonlarca kişiyi içeren kullanıcı tabanıyla Google, anlaşmazlık noktalarını hızlı bir şekilde bulup düzeltebilir. Google’ın fark yarattığı nokta ise, dünya çapındaki kullanıcı kitlesi tarafından henüz belirtilmemiş ihtiyaçları önceden tahmin etmesi ve çığır açan ürün ve hizmetlerle bu ihtiyaçları karşılamasıdır. İşte her şeyin işleyişinden duyulan bu sürekli memnuniyetsizlik, dünyanın en iyi arama motoruna gücünü veren en önemli yakıttır.


--------------------------------------------------------------------------------

* Tam açıklamaya yönelik güncelleme: Dört yıl önce bu "10 şey" listesini ilk hazırladığımızda, "Google yıldız falı, finansal danışma veya sohbet hizmeti vermez." ifadesini kullanmıştık. Zaman içerisinde, sunabileceğimiz hizmet yelpazesine bakışımızı genişlettik. Örneğin artık web aramasının, insanların bilgiye ulaşmasını veya bilgiyi kullanmasını sağlamanın tek yolu olduğunu düşünmüyoruz; o zamanlar sunmayacağımızı düşündüğümüz ürünleri şu anda portföyümüzün önemli birer parçası olarak görüyoruz. Elbette bu temel amacımızı değiştirdiğimiz anlamına gelmiyor. Yalnızca, amacımıza ulaşmak için ilerledikçe ufuktaki bulanık cisimler görüş alanımıza girmeye başlıyor (ve tabi daha bulanık cisimler de onların yerini alıyor).

0 yorum:

Yorum Gönder

PAYLAŞ

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
 

Text

taş, taşbul, taş fiyatları, mermer, traverten, mozaik, lavabo, taş çeşitleri, taşçı, tasbul, taş resimleri, lavabolar, marble, mermer mozaikler, madalyon, pres tuğla, ateş tuğla, kaplama, taş cephe, cephe kaplama, traverten mozaik, kaplamalar, taş çeşidi, granit, limestone, oniks, çin granit, yerli granit, onyx, kireç taşı, çiçeklik, karo, wash karo, harpuşta, bordür, oluk, water jet, beton bordür, taşı, yapay taş, kayrak taşı, doğal taş, mozaikler, kaplamalar, zemin kaplama, travertine, mosaic, sink, evye, patlatma, split face, çakıl taşı, küp taşı, çimstone, pebble stone, granit küp taşı, arnavut kaldırımı, kilit taşı, kültür taşı, ucuz mermer, ucuz traverten, stein, stone, istanbultasci, istanbul, tascilar, mermer rehberi, maden firmalari, afyon beyaz, klasik traverten, salome, tundra grey, slate stone, çevre düzenleme, profil, mermer profil, mermer halı, desenli mozaik resim, zeus, zeugma, bej mermer, beyaz mermer, oniks mermer, renkli mermer, limestone mermer, pres tuğlalar, kırmızı taşlar, renkli mozaik, ışıklı taş, kaldırım taşı, bazalt, andezit, beyaz andezit, pembe andezit, bazalt küp, akdeniz bölgesi taşçılar, türkiye mermer, turkish mermer, türk mermeri, zemin beton, şap, helikopterli şap, saha beton, epoksi, beton şap, taş temizleme, temizleme, taş koruma, taş bakımı, fabrika beton, beton onarımı, zemin onarımı, beton perdahı, beton tamiri, bina güçlendirmesi, çatlak tamiri, daire şapları, dekoratif zemin, renkli şap, derz dolgusu, derz kesimi, endüstriyel zemin uygulamaları, endüstriyel zeminler, epoksi, epoksi zemin, helikopterli şap, helikopterli beton, renkli yüzey, kat şapları, dış cephe, kaygan zemin, korund, kuvars, otopark betonu, özel şap uygulaması, parlak zemin, parlak beton, pompalı şap, taahhüt, renkli beton, renkli zemin, saha betonu, fırçalı şap, saha betonları, perdahlama, yol betonları, şap betonu, şap uygulaması, şap uygulamaları, self leveling, elyaflı beton katkılı şap, tadilat, yüzey onarımı, yüzey sertleştirici, yüzey koruma, zemin, zemin çözümleri, rampa betonları, zemin güçlendirme, zemin kaplama, zemin kaplaması, beton parlatma, zemin kaplamaları, zemin uygulamacısı, zemin uygulayıcısı, fırçalı beton, zemin uygulaması, zeminci, epoksi boya, epoksi kaplama, multılayer, mortar, floorseal, pervaneli şap, pervaneli beton, zemin beton, kür, kür cila

Site Info

taş, taşbul, taş fiyatları, mermer, traverten, mozaik, lavabo, taş çeşitleri, taşçı, tasbul, taş resimleri, lavabolar, marble, mermer mozaikler, madalyon, pres tuğla, ateş tuğla, kaplama, taş cephe, cephe kaplama, traverten mozaik, kaplamalar, taş çeşidi, granit, limestone, oniks, çin granit, yerli granit, onyx, kireç taşı, çiçeklik, karo, wash karo, harpuşta, bordür, oluk, water jet, beton bordür, taşı, yapay taş, kayrak taşı, doğal taş, mozaikler, kaplamalar, zemin kaplama, travertine, mosaic, sink, evye, patlatma, split face, çakıl taşı, küp taşı, çimstone, pebble stone, granit küp taşı, arnavut kaldırımı, kilit taşı, kültür taşı, ucuz mermer, ucuz traverten, stein, stone, istanbultasci, istanbul, tascilar, mermer rehberi, maden firmalari, afyon beyaz, klasik traverten, salome, tundra grey, slate stone, çevre düzenleme, profil, mermer profil, mermer halı, desenli mozaik resim, zeus, zeugma, bej mermer, beyaz mermer, oniks mermer, renkli mermer, limestone mermer, pres tuğlalar, kırmızı taşlar, renkli mozaik, ışıklı taş, kaldırım taşı, bazalt, andezit, beyaz andezit, pembe andezit, bazalt küp, akdeniz bölgesi taşçılar, türkiye mermer, turkish mermer, türk mermeri, zemin beton, şap, helikopterli şap, saha beton, epoksi, beton şap, taş temizleme, temizleme, taş koruma, taş bakımı, fabrika beton, beton onarımı, zemin onarımı, beton perdahı, beton tamiri, bina güçlendirmesi, çatlak tamiri, daire şapları, dekoratif zemin, renkli şap, derz dolgusu, derz kesimi, endüstriyel zemin uygulamaları, endüstriyel zeminler, epoksi, epoksi zemin, helikopterli şap, helikopterli beton, renkli yüzey, kat şapları, dış cephe, kaygan zemin, korund, kuvars, otopark betonu, özel şap uygulaması, parlak zemin, parlak beton, pompalı şap, taahhüt, renkli beton, renkli zemin, saha betonu, fırçalı şap, saha betonları, perdahlama, yol betonları, şap betonu, şap uygulaması, şap uygulamaları, self leveling, elyaflı beton katkılı şap, tadilat, yüzey onarımı, yüzey sertleştirici, yüzey koruma, zemin, zemin çözümleri, rampa betonları, zemin güçlendirme, zemin kaplama, zemin kaplaması, beton parlatma, zemin kaplamaları, zemin uygulamacısı, zemin uygulayıcısı, fırçalı beton, zemin uygulaması, zeminci, epoksi boya, epoksi kaplama, multılayer, mortar, floorseal, pervaneli şap, pervaneli beton, zemin beton, kür, kür cila

Text

taş, taşbul, taş fiyatları, mermer, traverten, mozaik, lavabo, taş çeşitleri, taşçı, tasbul, taş resimleri, lavabolar, marble, mermer mozaikler, madalyon, pres tuğla, ateş tuğla, kaplama, taş cephe, cephe kaplama, traverten mozaik, kaplamalar, taş çeşidi, granit, limestone, oniks, çin granit, yerli granit, onyx, kireç taşı, çiçeklik, karo, wash karo, harpuşta, bordür, oluk, water jet, beton bordür, taşı, yapay taş, kayrak taşı, doğal taş, mozaikler, kaplamalar, zemin kaplama, travertine, mosaic, sink, evye, patlatma, split face, çakıl taşı, küp taşı, çimstone, pebble stone, granit küp taşı, arnavut kaldırımı, kilit taşı, kültür taşı, ucuz mermer, ucuz traverten, stein, stone, istanbultasci, istanbul, tascilar, mermer rehberi, maden firmalari, afyon beyaz, klasik traverten, salome, tundra grey, slate stone, çevre düzenleme, profil, mermer profil, mermer halı, desenli mozaik resim, zeus, zeugma, bej mermer, beyaz mermer, oniks mermer, renkli mermer, limestone mermer, pres tuğlalar, kırmızı taşlar, renkli mozaik, ışıklı taş, kaldırım taşı, bazalt, andezit, beyaz andezit, pembe andezit, bazalt küp, akdeniz bölgesi taşçılar, türkiye mermer, turkish mermer, türk mermeri, zemin beton, şap, helikopterli şap, saha beton, epoksi, beton şap, taş temizleme, temizleme, taş koruma, taş bakımı, fabrika beton, beton onarımı, zemin onarımı, beton perdahı, beton tamiri, bina güçlendirmesi, çatlak tamiri, daire şapları, dekoratif zemin, renkli şap, derz dolgusu, derz kesimi, endüstriyel zemin uygulamaları, endüstriyel zeminler, epoksi, epoksi zemin, helikopterli şap, helikopterli beton, renkli yüzey, kat şapları, dış cephe, kaygan zemin, korund, kuvars, otopark betonu, özel şap uygulaması, parlak zemin, parlak beton, pompalı şap, taahhüt, renkli beton, renkli zemin, saha betonu, fırçalı şap, saha betonları, perdahlama, yol betonları, şap betonu, şap uygulaması, şap uygulamaları, self leveling, elyaflı beton katkılı şap, tadilat, yüzey onarımı, yüzey sertleştirici, yüzey koruma, zemin, zemin çözümleri, rampa betonları, zemin güçlendirme, zemin kaplama, zemin kaplaması, beton parlatma, zemin kaplamaları, zemin uygulamacısı, zemin uygulayıcısı, fırçalı beton, zemin uygulaması, zeminci, epoksi boya, epoksi kaplama, multılayer, mortar, floorseal, pervaneli şap, pervaneli beton, zemin beton, kür, kür cila

WeebleTools Copyright © 2009 Weeble Tools for TeknoBlok